Snart får vi träffa

Anna med Molly och Bella, Kim (med eller utan sällskap), Lotta med Matulda och ev Michael, Malin med Assa, ev Pernilla, med Nova och Sara med Eros! Ja det ska väl vara alla tror jag (säg till Anna om det blir fler) som ska ses i helgen som kommer, åhhhh va kul det ska bli, åhhhh va kul det är att vi inte är ensamma om att längta och räkna ner till denna härliga träff!

Vad ska vi göra då? Jo, leka, träna, träffas, umgås, med och utan våra fyrfota vänner (tror mest med faktiskt, men kan ha fel förstås, det har ju hänt!!! ;-) nån enstaka gång *sa hon ödmjukt wohahahaha typ*)! All the AMB-way of course, lugnt och harmoniskt med fokus på härligt tydliga signaler till såväl tvåbent som fyrbent deltagare!

Om jag inte helt förlorat mig i vänners glada sällskap, så ska jag försöka ta lite bilder så ni också får vara med lite så här i cyberrymdens värld!

Över och ut, nu är detta inlägg slut!
Postat av: Malin Johansson
2009-08-13 / 17:26:30

Snart ä det bara snarkande natt kvar innan jag kör :D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?