Äntligen hemma

ja hemma hos oss, på vår gata i stan, där vi bor (Saltkråkan för er som inte känner igen .. tant M är i farten igen), dvs the larkpath.

På vägen hem hann vi;
  • boka mini-spa för två (gissa för vilka två!! hehe)
  • hämta present till lördagens jubilar
  • möta vänner på café
Nu, väl hemma, ja här på The Larkpath, har vi hunnit;
  • samtala med vännerna om lördagens festiviteter (små ändringar i planen, dog-wathers kommer tidigt och stannar över, ännu mer omorg vad gäller sovplatser - vi har nu arrangerat ner oss själva på madrasser på golvet i allrummet och lånar alltså ut vår egna dubbelsäng)
  • laga mat, kassler och rotfruktsgratäng, mums filibabba
  • lekt med stor- och lill-iller, dvs vovvarna bus - tänk vad kul det kan bli av ingenting man gör med pinnar!
  • ja just det, har hämtat paket till husbandet också, mer surprises till jul som han inte vet om!! yes va jag gillar att överraska mina nära och kära!
Nu är det dags för torsdags-mys, så jag får lämna er i sticket helt enkelt! Puss o hej, leverpastej!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-03 / 19:36:45

Älskade dina mail jag fick idag,hihi. Jag har glittriga små horn,hehe...vad mysigt det låter ovan..take me away...=)

Jag brukar iofs inse att ligger jag i underläge så är det snart dags att ge upp...men ligger jag först så slutar jag aldrig,inget kan stoppa mig. Eller så kämpar jag mig upp från underläge till nummer 1,hihi. Envis jäkel är vad jag är...!Både bra o dåligt..fykatten jag är sååååå trött!

Ah jisses vad jag är sugen på att handla julklapp till dig min bästaste vän=)

Pusssssssss


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?