Du och husbandet

är som Thilde och Stefan från Bonde söker fru .... fick jag på sms av en kompis i morse - gulligt skrivet tyckte vi såklart!


Kanske är det inte lika intensivt som för 6 år sedan då vi träffades, men så blir det ju när vardagen tittar in. Att vi hjälps åt att hålla lågan vid liv, det stämmer till 100 %, vi gör vardagen lite glittrigare så ofta vi kan, allt för att inte tappa bort känslan som förde oss samman.

Ett litet sms med orden "Jag älskar dig" eller ett litet kort fastän man inte fyller år, visa uppskattning närhelst man kan, det tror vi är viktigt i ett förhållande, oavsett hur länge man varit ihop.

Likheten med Thilde och Stefan finns nog också i att vi, som de, kände att vi träffat rätt, ni vet pusselbiten som saknats i livet, den där personen som fattats en ända fram tills man möttes. Hoppas att de, precis som vi, fortsätter att känna så, det ger hopp för andra som fortfarande väntar på att "den rätta/e" ska komma.
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-19 / 15:03:10

Vad rart!

Snart kommer bilder på det nya köket upp,under kvällen;)

Läste ditt inlägg nedan med, hm känns som om vi känner varann på ngt vis. Jag tror att när man känner varandra är när man har fått en uppfattning om hur andra personen är, sedan så när man väl träffas så lär man ju känna varann mer på¨djupet. Men oss definierar jag som att vi känner varann och nej man behöver inte ha träffats. Det är min syn på det hela. Vi har tjötat i telefon osv och lärt känna varandra mer så..=)

Hoppas du får en underbar kväll med din man. Nu skall jag laga mat o vänta på att pappsen skall komma..;)




Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?