Fantastiskt julbord igår

och super-trevligt sällskap, kollegorna är verkligen toppen att vara med även på sin fritid!

Maten var, precis som förra året, helt sagolik och perfekt anpassad i storlek, inga enorma bitar utan små smakprova av allt. Alla orkade vi smaka på allt vi ville utan att känna oss tjyvtjocka efteråt. Trevliga båtturer både dit och hem, lite glögg på ditresan och mest prat på hemresan.

Kvällen avslutades med att husbandet stod redo med LimoCittran för hemfärd, passade också på att skjutsa min chef hem eftersom hon liksom bor på den väg vi skulle åka ut från stan. Tack sötaste husband för att du är du och så underbar mot mig och de mina, lööööv 4ever!

Idag är en ny dag, full av möjligheter ... ska ta en av dem precis nu, dvs möjligheten att lunch och fika med en vän ... hörs senare!
Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-12-10 / 15:13:16

Ja ibland har man tur!



Tck för tipset låter som et toppenställe att äta julbord på.



Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?