Film-tajm

har vi haft idag sen vi kom hem, vi har sett "Inglourious basterds" och jag måste nog säga att jag är kluven, kluven till vad jag faktiskt tyckte om filmen. Kan liksom inte sätta fingret på varför jag inte kan förklara vad som är riktigt bra eller om något är riktigt dåligt, märklig känsla verkligen.

Ni som sett den, vad tyckte ni? Bra? Dålig? Konstig? Märklig? kom med era åsikter vet jag, allt emottages med tacksamhet.

Postat av: madmolly
2009-12-27 / 22:49:42

Som stort QT fan måste jag ju rösta för att filmen är bra (fast jag inte ens sett den än). Kan inte tänka mig att han har gjort något som inte är 100 % genomtänkt och genialiskt....men smaken är ju delad och all kan ju inte hålla med mig ;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?