Fler som gör en glad

kan man ju såklart ha i sin bekantskapskrets och jag är såååå glad att jag faktiskt kan säga att jag har det, fler som gör mig glad, som ger positiv energi oavsett samtalsämnen och som tillför glädje i livet.

Ja, jag har precis pratat med dagens glädjespridare, Linda, en tjej som ger positiv energi och som gör en glad bara att svara i telefon - ni vet den som svarar "hääääääääj hur mår du?" typ direkt ... och man känner sig genast speciell, mmmmmyser och hjärtat mår gott!

Nu ska jag och husbandet in i uppvärmda bastun, varsin kall öl och mys, så kommer vi ut med hud som nypudrade bäbisrumpisar.... see y soon! Och att vi berättar i ord och bild om resten av helgens bravader, nu är det tvåsamhet som gäller!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-06 / 18:45:25

^Åh darling du är bäst, kika i min blogg...tack för de underbara ordern,tack!!!!

Å alla bra tips idag!!Du är grym, okej då din man är inte så tokig han heller;)


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-12-06 / 19:27:50

Vad vore man utan vänner?!



Skönt med bastubad man blir så där härligt trött...



Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?