Julaftons morgon

och snön ligger fortfarande kvar, underbart, vilken härlig jul det blev. Loggar in för att säga God Jul till er alla, må gott nu i dagarna och gör ingenting mest hela tiden, navelluddspill är dock ok att aktivera sig med.

Vi ses snart igen, nu tar jag lite bloggledigt!

Tänkte bara umgås med nära och kära i några dagar nu, mysa så mycket jag bara kan, med alla jag får tag på *hehe* Toktanten firar jul med andra ord!

Puss och hej!

Postat av: Simone
URL: http://fattybom.blogg.se/ 2009-12-24 / 11:02:45

skickar en riktigt varm julkram och önskar dig en toppendag :)


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-12-25 / 11:28:09

GOD JUL BÄSTASTE ER!!

Nu drar vi snart på julfirande nummer 2;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?