Postat julkort

till släktingarna i England, vännerna i England och släkten här hemma, bara resten kvar .....


Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥
URL: http://linnealindblad.blogg.se. 2009-12-15 / 17:17:58

svar: hihi jaa, ansiktet är väldigt likt! :) Dvärgpinchar är väldigt fina, jag och min brorsa var lite inne på att skaffa en sån som nästa hund (vi har tänkt skaffa en till under nästa år så bonzo får en hundkompis :)) men det blir nog tax iaf, vi är en sån taxfamilj :D kram!


Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥
URL: http://linnealindblad.blogg.se. 2009-12-15 / 17:18:15

svar: hihi jaa, ansiktet är väldigt likt! :) Dvärgpinchar är väldigt fina, jag och min brorsa var lite inne på att skaffa en sån som nästa hund (vi har tänkt skaffa en till under nästa år så bonzo får en hundkompis :)) men det blir nog tax iaf, vi är en sån taxfamilj :D kram!


Postat av: Thessan
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/ 2009-12-15 / 19:16:59

Mitt tips är att du försöker få tag i Mia Bengtssons bok, superbra. Det var den som jag tittade i när jag lärde mej att virka. (Jag har den boken med läskiga figurer oxå. Ska bli kul att få höra hur det går för dej när du börjar. jag hjälper dig gärna.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?