Träningsdagbok dag 2

jajamensan brorsan, nu kommer jag ... tjohej vad det gick undan (kanske lite för lite motstånd där ändå, får öka) 1 kilometer på 3,37 minuter - bra va!!

Så här har jag tänkt med träningen på CT:
- att inte sätta press på mig själv med att jag "ska" si eller så,
- att bestämma dag för dag om ökning eller inte,
- att starta lätt första veckan för att inte tappa sugen direkt,
- att bara tävla med och mot mig själv, inte jämföra resultat med någon annan,
- att självklart jaga brorsan, men det är en annan sak det (ren dumhet och envishet kanske i salig blandning)

Nöjd med dag 2 är jag i alla fall och kroppen känns, ja jag känner att den finns minsann, vissa muskelgrupper har ju inte använts på ett tag nu! Fördelen är också att detta inte påverkar mina fötter och smärtan i dem, eftersom man inte promenerar som vanligt med fot upp och ner, utan liksom glider fram - ja, som att gå i lera typ, man känner inte att man går då (ni som gått i lera vet vad jag pratar om, ni andra får fantisera fritt *hehe").

Have a ball, until we see each other again soon!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Britzyk
URL: http://blogg.bellocean.com 2009-02-11 / 10:01:40

Oh lala! Tummen upp för Mia ;-)


Postat av: Britzyk igen
URL: http://www.bellocean.com 2009-02-11 / 10:33:23

Tackar för gästboksinlägget :-)

Ooo gud vad jag har varit petig med min nya design. En sak hit och en sak dit och så när det körde ihop sig var det bara att sätta sig in i varenda lilla kod-tecken. Min stora stödpelare med denna sidan har varit Jenkis :-) Och nu så ääääntligen är sidan ute ;-p


Postat av: tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2009-02-11 / 15:56:40

ohh vad trevligt att det går så bra :) kämpa på håller tummarna att du kommer ikapp din bror :)

kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?