Blame me, myself and I

är vad jag får göra idag, klant-Mia anmäler sig till klantskarans högsta skikt!

Igår åt jag av en bredbar baconost och inatt blev jag tok-dålig i magen SÅKLART! Kollade jag datum på förpackning innan man tar? Svar: NEJ, tänkte jag på att förpackningen stod där när vi åkte till Grekland för typ tre veckor sen? Svar: NEJ, brukar vi tjata för ungdomarna om vikten av att göra båda nämnda här ovan? Svar: JA. Kontentan är alltså att man lär INTE så länge man lever, smartheten blir snarare avmattad och altzheimer sätter in i light-version mycket tidigare än man tror.

Får helt enkelt försöka uppdatera min idag något idiot-förklarade hjärncell, kanske en liten transplantation vore på sin plats (så jag får åtminstone två celler, gärna att de är sams också så de inte tar kål på varandra och jag står på noll), men också att spara på något minne (gärna bärbart från typ butik, den bärbara med hår är inte att lita på). Under sommaren ska man ALLTID kolla av sitt kylskåp noggrannt och inte äta hur som helst av allt därinne, det ska antecknas i detta minne ..... hmmm kom på, tänk om jag glömmer att jag lagt uppgifterna där, måste ha ännu en påminnelse, kanske även påminnelse på påminnelsen för att komma ihåg att minnas minnet .... eller, jag vet inte

Över och ut, nu tog minnet slut!
Postat av: Laila
URL: http://blog.lailaaziz.com 2009-07-23 / 11:12:20

Tips på hur du får bättre självförtroende ute nu :)


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-07-23 / 11:40:12

Ja eller hur,all I need=)

Absolut, hoppas på att vi verkligen åker också!

Sedan så får ju givetvis ni hojta högt när ni är nedåt svängarna i götet etc=)

Ush vilket regnigt semesterväder vi har=(


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-07-23 / 11:50:43

Inlärning med hjälp av positiv bestraffning skulle man kunna säga... du kanske kan kombinera detta med att ge dej själv en godbit varje gång du faktiskt kollar på ett datum. ;-)


Postat av: MadMolly
2009-07-23 / 16:49:06

Stackare.

Ja du vet vad man säger "är huvet dumt får kroppen lida".

Hoppas du mår bättre snart.

Kramisar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?