Mer Freddan-bilder

kommer här - bilderna är tagna 16-18 juli, hemma hos oss på vår gata i stan där vi bor ;-)

Bilderna är klickbara för större alternativ.
Freddan snott min solsäng, igen!
Om jag ställer ut en solsäng så snor Fred den omedelbums, ligger antingen som här i skuggan ovanpå, eller börjar i solen och kryper sedan under sängen. Ställer jag fram två solsängar så tar han alltid den jag ska till att lägga mig i, typiskt gulligt (eller not)
Spanar ut i trädgården Gosevov
På första bilden spanar han ut över gräsmattan, på andra ska han till att lägga sig att vila igen. Lilla pallen har sin egna historia, lovar att berätta om den sooner or later.
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?