Vov-träff 14-16 augusti 2009

har precis gått ut förfrågan om, där hjälp med boendeförlslag inkommit från AnnaPanna. Ska nu sätta mig och hålla tummarna att vi blir ett gäng som träffas. Leklederiet överlåter jag till andra intressenter, men är såklart med och rycker in om något behövs göras. Mest ska vi ju umgås och ha kul, såväl tvåbenta som fyrbenta vänner.

Helgen som var campade vi på Mista camping i närheten av Vaxholm, men mer om densamma får ni vid senare tillfälle, nu ska jag ha utvecklingssamtal med min kära chef.

See you soon folk's!
Postat av: MadMolly
2009-06-08 / 22:51:53

Har precis vart inne och kommenterat ditt inlägg.

Hoppas (håller tummarna ) att vi blir ett gäng, det hade vart sååå roligt. Men jag är nöjd även om bara ni dyker upp....då blir det massa mer med Anna/Mia tid...hihihihi.Pratade som hastigast med Kim, tror att hon kommer ner hon med ;)



Kram på dig


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?