Helgens to-do's

hur gick det så med dem måntro?? Jodå, sådär kan man väl säga, det blir som det blir ibland, inget man kan råda över alltid!

- Det gick bra med tvättstugan, börjar sakta ta den form som den ska (!!!! ja ni fattar vad jag menar) - fått grejer på plats som är vesäntliga för ordningen därinne - lite förebilder, eller under-tiden-bilder kanske man ska säga ska ni strax få se.
- Bokhyllefixet gick inget vidare, hann inte! men vi har ju timmar och år på oss med den saken!
- Garaget gick suveränt, trots att det börjad droppa regnblandat från himlen (såklart när man ställt ut saker utanför garaget) - team-working man and woman där, suveränt bra blir det!
- Ikea gick inte heller - alla skulle vara där igår, och vi orkade helt enkelt inte utan kastade in handduken och gick i stället på Factory Outlet's Samsonite-butik och inhandlade två väskor till tjejerna. Lycka när vi då fick rabatt också, köp 2 väskor och betala för 1 ½ - suveränt bra!

Typ den häringa men i svart bidde det!

- Vi hade ju kunnat åka till Hundöarna, men det gick inte och det för att äldsta tjejen blev magsjuk så vi behövde åka hem till henne och se till att hon fick något i sig (dofilus och vatten i alla fall så hon inte skulle torka ut fullständigt)!
- Allrummet blev klart med projektor och duk - bild kommer på det med!
- Fredagskvällen var najz med gänget kring Peter Settman, vi var nöjda med det!
- Egen-tids-grejen var en promenad på eftermiddagen, upp till Vällinby C, hämtade ut våra biobiljetter jag förbokat (Män som hatar kvinnor var valet) och sen satte vi oss på det lokala haket och tog ett glas vin respektive en öl! Filmen var bra tyckte jag som läst boken (vågad roll att ta för Noomi Rapace, men som jag tycker hon förvaltade väl, suveränt skicklig tolkning av Lisbeth Salander och också hennes Aspberger-tolkning - hur hon stelnar till när en spontan kram kommer, så likt vår egna tjej hemma). Leslie som inte läst boken/böckerna tyckte filmen var mycket bra och hans sinne är ju inte förmärkt med boken som bas, vilket ibland kan vara av godo tror jag! Tycker att de klarat av att filmatisera boken och att de förvaltade Stiegs arv väl!

Så, nu ska jag lägga ut lite bilder!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Nr 12
URL: http://www.metrobloggen.se/planket 2009-03-09 / 11:23:21

Hejsan

Jag ser på din sida, att du fått ut tv tablån i sidkolumnen. Är de lätt o fixa ?

kram


Postat av: Mia svarar Nr12:
2009-03-10 / 08:59:03

Det är en annons som jag placerat där, var inte svårt alls faktiskt!


Postat av: Johanna
2009-03-10 / 15:40:23

Väskorna ni kirrade var supersnygga och lagom stora, perfekt till Londonresan! Tack för dem:)

Måste även lägga till att jag tyckte ni jobbade på bra med garaget i helgen, och allt annat ni gjorde, eloge till er:)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?