Hovleverantörskans blogg

hon som syr så underbart snygga saker - allt från barnsaker, kläder till träningsbagar, mobilfodral - så duktig och så fina saker det kommer i min brevlåda nuförtiden (inte varje månad, får inte, taskigt va)!

Kolla in vad som beställdes av mig härförleden och som blev mycket uppskattat - VURM - det som är så suveränt med Anki är att hon tar emot beställning, man fnular tillsammans på hur ungefär, hon visar tyger att välja mellan och sen provsyr hon, ja resultatet ser ni ju!!

Nu ska jag gå tillbaka och kolla vad som hänt därborta, so long!

HugsiHugsiΦ
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?