Neeeeeeeeeeeeeeeeeej

jag vill inte, vill inte bli sjuk!!! Har, precis som maken, inte fått min huvudvärk att gå över och det verkar nu som om det är ett litet virus som är på gång (började få ont i halsen också i går morse, men försköt den känslan med halstabletter, now it's back)!

Suck och stön .... tack o hej, see you later alligator!

HugsiHugsiΦ
Postat av: Linda6
URL: http://linda6.blogg.se/ 2009-03-26 / 16:13:48

Jaa det är skit skönt.. för de e min dröm alltså =)

Å pengar e alltid kul =)



Faaaan att du börjar bli sjuk =( Inge vidare alls juh =( Krya på dej =)


Postat av: MadMolly
2009-03-26 / 16:30:22

Stackare, men jag vet hur du känner.

Har själv haft nåt litet virus liggande ett tag...snorig och röd näsa och tjockt huvud...skit trist.



Krya på dig vännen



Kram kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?