Såklart man vill tävla

om de här fina vinsterna


som Kaffehörnan och Föneböna har tillsammans. Nu måste jag snabba mig på att anmäla mig!!

HugsiHugsi
Postat av: Nr 12
URL: http://www.metrobloggen.se/planket 2009-03-15 / 18:30:29

Gokväll

Hoppas du har de bra

De är kaffehörnan här. Jag ville bara berätta du har anmält dig i vår vårtävling, och jag kommer göra ett videoklipp ikväll och drar vinnaren.

Jag ville bara berätta detta för dig

Så håll koll lite senare

Ha de bra


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?