Fars dag idag

och jag kan tyvärr inte åka ut och gosa med honom. Ska strax ringa och säga att jag älskar honom, såklart inte bara idag, bara lite extra när det är Fars dag! Inga slipsar ska han heller få, ingen choklad, utan i stället det jag vet han värdesätter mest - att vi gör något tillsammans hela familjen! Jag och de mina, bror och hans "flock", gärna husbandets nära också eftersom vi trivs så bra ihop - när alla vi är tillsammans så mår inte bara far bra, vi andra mår också toppen då!

Hur ser er söndag ut? Regnig men ändå bra, solsken och vackra höstlöv kanske? Oavsett så hoppas jag att er söndag blir toppen!

Vi behöver iväg och inhandla ett nytt halsband till lill-killen idag, det vi fick från vår kära uppfödare är nu för litet. Vi har lagt ut och lagt ut, men nu tog det stopp. Det enda vi hade hemma att tillgå var halvstrypet vi hade på Fred när vi åkte hem med honom och det är alldeles för stort.

Fred var då 13 veckor, Goliat är nu 15 veckor och ändå är detta halsband för stort, då gissar ni rätt om Fred är en särdeles krallig pinne, mp är han (muskelpinne) och inte dp.

Ska bara snyta ut mer av fettvadden och slajmet ur skallen, så ska vi göra oss i ordning, kaffe först dock ... ses snart igen you all!

Över och ut, nu loggar DL-Mia ut!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?