Fått lite gjort

sen jag blev sjuk, sen att det är utspritt på lika många dagar må vara, det är gjort i alla fall.

  • inhandlat ny almanacka, bara för AMB-ändamål
  • samma gäller nya anteckningsblocket som inhandlades samtidigt
  • tankar och funderingar, i huvud och lite på papper, om hur hemsidan kan komma att se ut framledes (ska ju in med Goliats uppgifter bland annat om inte annat)
  • svarat på och skickat in svaren till the AMB-office på utskickat frågeformulär (kändes bra och har tagit upp egna exempel från här hemma också, hur vår vardag kan se ut)
  • betalat forum-avgiften via PayPal (gjort precis nyssens, gick toppen-bra)
  • brevväxlat lite med Karen i England, ser fram emot mer kontakt med henne och de andra gör jag!
Så nu är jag helt slut igen och får gå och lägga mig ner, orkar bara kortare sessiorer uppe gör jag just nu!

Över och ut, ja nu är jag faktiskt helt slut!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-11 / 18:57:39

hihi japps självklart skall det mannekängas, jag fick en avi att det nått mitt utlämningsställe så imorgon har jag alla underbara saker hemma!

Då minsann skall du få se!

Åh nu är jag förkyld,snyft...=(


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?