Gamla vänner

och pojkvänner - hittade två gamla vänner på Facebook igår och tjattade så smått om vad som varit och komma skall - hur kul som helst och får väl tacka FB för att de finns då ;-)

Blev sedan hittad av första pojkvännen på Stay Friends - jättekul tyckte vi båda, har t.o.m. pratat i telefon, både med honom och hans fru sedan typ 20+ år. Även en gammal klasskompis, också kille, hittade mig på SF, kul, kul!

Nu ska jag ut i cybern och leta fler gamla bekanta, släkt, fd:ar kanske (ja de man minns med glädje då i så fall, de andra får vara, oj bidde det bara 2 då, nåja bättre än 0 typ).

See you soon folk's!
Postat av: Hanna
URL: http://exiback.blogg.se/ 2009-11-25 / 12:53:19

tack för kommentaren =) jag tror inte du är som nr 1 på mina facebook typer.. :)



/im bringin EXI back


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-11-25 / 20:00:33

Ibland är det kul sånt där. Men ibland blir det lite pinsamt också... typ om man efter två utväxlade meningar inte kommer på nåt mer att säga...


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?