Iller-uppdatering

dvs invägning av de "små" som gjordes igår kväll.

FRED the vov Allmighty Dog, 2 år och 7 månader (denna vecka) väger ÅTTA kilo och håller sitt mått, dvs har inte gått upp eller ner sedan förra invägningen inför vaccinering för några veckor sedan.

GOLIAT the Prince of princes, idag hela 16 veckor - Hurrrraaaa för Golle-trolle idag - vägde hela TRE kilo, inte vägt in honom tidigare så detta får bli hans start i viktkurvan (vi kan ju inte ta bäbisvikterna nu heller).

Ni förstår skillnaden när de leker och Freddan lägger sig på lill-illern!! Golle är dock en tuffing så han skriker inte i onödan längre, utan leker gärna mer med store-bror.

Hemma och sjuk är jag, feber känns det som, snor i hela fetvaddsfodralet, dvs skallen, böld/er i halsen och allmännt bläääig idag (också). Kan dock inte ligga ner, eftersom jag inte kan andas alls då, sitta uppe är modellen just nu så här är jag alltså, vid datorn, bloggandes.

Över och ut, nu tog kaffet slut! Hej och hug, måste hämta en ny kaffe-mug(g)!
Postat av: madmolly
2009-11-09 / 10:11:05

Awww...din stackare, inte kul att vara sjuk direkt. Men om jag fick välja så skulle jag nog hellre ta det än denn hemska, svåra, panikframkallande tenta....blä...

Hoppas du kryar på dig snart

Ringer nån dag så fort tentan är klar.

Kramis


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-11-09 / 12:51:47

Ansluter mig till "sjuk-klubben" vinkar lite försiktigt med ena handen


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-11-09 / 13:01:39

Jomen det är ju så...har snytit mig 2.453.786 gånger :-( och mår blääää... men tack för hälsning, nu känns det lite bättre!


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-11-10 / 22:07:32

Oj... Freddan måste vara skitstor ju! Hur hög mankhöjd har han egentligen? Bisse är inmätt på 32-33 cm, och väger lite under sex kilo när han är i form...


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?