Jul, jul, strålande jul

ja, snart är den här, igen - tänk vad tiden går fort när man har roligt!

Insåg i morse att det snart är dags för julpynteri hemma, sicken tur att jag "organiserat" mina dukar i skåpen (rullat virkade dukar på rulle, självklart sorterat i storlek och färg, jul för sig, likväl som påsk osv). Ser fram emot att plocka fram lite av det fina julsakerna, sätta dem på fina juldukar, hänga upp julgardiner, värma glöggen .... ja ni vet, fixa stämning i huset inför julen.

Hur ser ert julpyntande ut? Mycket eller lite lagom? Vilka färger har ni hemma kring jul, de traditionella eller lite mer wild and crazy-färger?

Själv ser jag fram emot att sätta fram den nya julljusstaken (se bild) på köksbordet, gillar den skarpt. Inhandlat i Malins webshop.

Back to work, see you soon my dearest!

Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-11-23 / 11:31:24

Tror säkert att "virktanten" klarar detta...och mycket mer :-)



Ha en bra måndag!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?