Meeeer sjuuuuk än förut

är jag idag, men är ändå lycklig då jag ju höll mig frisk alla kursdagarna (förutom huvudvärken, men den löste ju Alvedon). Kanske är det så att man också slappnar av och just därför kommer det som komma skall.

Natten har varit sådär, ont i halsen så till den milda grad att jag inte kunnat svälja ordentligt och till slut fått upp blod när jag spottat, sådär skoj alltså.

Mer tråkigt är ju att vi inte kommer iväg till mässan och "Det goda köket", inte kan träffa min morbror och hans störtsköna sambo och sedan inte heller åka till Värmdö och mor och far - blä för det säger jag x en miljard eller nåt sånt!

Nu ska jag underteckna som Malin, såg så mäktigt ut så jag härmar rakt av.

Maria Svärd Baker, Dog Listener
Utbildad av Jan Fennell och Tony Knight

(ger härliga vibbar dessa två rader, njuter och avslutar för nu)
Postat av: madmolly
2009-11-07 / 09:38:27

Ja visst gör det...blir pirrig när jag tänker på det. Måste nog ut och köpa en ram snart annars kommer jag nog att tumma sönder mitt diplom...hahahah.



Kram Gumman och krya på dig



Anna Olsson, Certifierad Doglistener

Utbildad av Jan Fennell och Tony Knight




Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-11-07 / 11:47:02

hua då, skickar en krya på dej hälsning! hoppas du har en god bok att sjunka ner i....eller läsa lite bloggar kanske så du blir lite upp piggad!



kram


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-11-07 / 15:20:20

Jag har också hört att det kan vara så, att sjukdomen kommer med full kraft just som man har avslutat nånting. Medan man håller på med nånting har man mycket adrenalin i kroppen som liksom trycker ner immunförsvaret, som inte tar itu med virusarna... sen när man är klar med nåt och slappnar av, adrenalin och sånt rinner undan, DÅ tar kroppen itu med att rensa ut virus... och det är då alla symptomen kommer.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?