Menyn från fredagen

på Plevnagården har ni här nedan, och ni minns väl vad jag skrivit, om inte så DEN VAR HIMMELSK!

Förrätt
Halstrad citronrimmad lax med sallad på kronärtskocka och rödlök serverat med mild senapskräm och brödkrutong

Varmrätt
Helstekt tomatpestobakad fläskfilé med rotfruktspuré och knaperstekt sidfläsk samt vinsky och            rosmarinrostad potatis

Dessert
Vitchoklad-cheesecake med hallonkompott och apelsinsås

Mmmmm så gott det var, vill ta mig tillbaka i tiden så jag får njuta en gång till, och igen, och igen ... sagolikt gott!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-17 / 18:12:47

Åååå vill ha mat nu!!!!!Ge hit!!Gud vad mysigt ni verkar ha haft det!

Jaa hihi jag leder fortfarande tävlingen;)Inte långt kvar nu och såklart jag jag kvar några ess i rockärmen;)

Jaaaa hihi men ni kanske bara "råkar"åka till London samtidigt som oss;)

Puss till världens bästa Mia,saknar dina kommentarer kraftigt!


Postat av: Frida Naess
URL: http://naess.blogg.se/ 2009-11-17 / 18:38:54

Gud vad gott det låter :)


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-11-17 / 22:27:22

Åh det vattnas i munnen på mig, vad gott det låter!!!



Jag har varit på ultraljud och ortopeden ska ringa på tis. nästa vecka, inte så snabba puckar precis. Jag hörde lite av vad ultral.dr sa när han pratade in på band och det var att jag hade en svullen inflamerad hälsena och kraftig kärlinväxt, får se vad ort. säger.



Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?