Plevnagården i helgen

mest i bild men också några små ord ska ni få! Som vanligt, klicka på bilderna för större alternativ!



Lite grått och trist väder, men vad gör väl det när man har mysigt sällskap och är på tu-man-hand med sin käresta !!!!

Husbandet ser ut att var nöjd med sitt sällis han med (hundarna alltså) och spexar även till det i sådär lagom morris (skönt att ha en sån tjock morris på rummet var det dock).

Vovsen trivdes direkt, kan kanske bero på att flocken är samlad. Första gången som vi lämnade Goliat och gick iväg, ja förutom då han är i bilen med Fred precis bredvid i buren förstås men det är inte riktigt samma sak. Golle gnällde precis när vi gick men blev tyst fort märkte vi när vi stod kvar och lyssnade och när vi kom hem efter både afternoon-tea och middagen så sov de båda två sött i sina burar.

Lilla jag fick presenter av mitt kära husband också - ett halsband, ett armband och två berlocker (en groda och en amulett som det står Love You på) - mmmmmmm han är det bästaste i husbandväg jag vet faktiskt ;-)

Avslutar med hur det kan se ut på sommaren med fina glasverandan där vi satt och naturen runtikring. Vill ni veta mer så gå med fördel in på Plevnagårdens hemsida och spana lite.

Över och ut, så var romantiska kortweekend-referatet slut!
Postat av: madmolly
2009-11-17 / 13:04:05

Ser precis så mysigt ut som jag föreställde mig. Hade vart mysigt att ha nån att åka iväg och göra sånt med....nice, nice


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?