Tävling om vackert zinkhus

och denna gång hos Malin på hennes blogg (gör dubbelt så ni inte missar). Ni har säkert sett några av mina inhandlade alster från Malins web-butik, CarlssonInterior.se (brödburk, diskmaskinstablettsburk, snygga ljusstakar you name it she's got it).

Denna gång tävlas det om detta vackra zinkhus och ni förstår säkert varför jag vill vinna ett (typ, har inte råd att handla mer i den butiken *fniss*).


Om jag inte vinner, någon som vill sponsra framtida köp? ;-)
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?