Tidig morgon igen

och hundarna ligger än en gång i sina bäddar, under sina plädar, och sover som små barn. Vi när två illrar vid våra barmar minsann!

Kaffet smakar dock mycket gott och livet på FB funkar perfekt ;-) tills man kan börjar rumstrera om i garaget, dvs när grannarna börjar vakna till liv.

Idag blir det lite mer förberedelser inför tjej-maffians ankomst, en ikväll och resten i morgon kväll, yiheeeeee va najz det ska bli. Tisdag till torsdag är vi på kurs tillsammans tre av oss och en är med och assisterar kursledaren, det börjar pirra mer för var dag som går och dagen D närmar sig!

Dags för lite mer kaffe och e-postkoll, vi hörs säkert mer under dagen!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-01 / 15:43:17

Ah tjejmaffia hemma är ALLTID SKOJ!Hm hade inget vin hemma jöh=( Trots vårt fina vinkyl som står tomt,haha!

Rymmer 24 flaskor, vi har byggt in det i vårt nya kök, bör fyllas med vin oxå med andra ord=)

Idag har vi kikat ut kakel till köket o jag tvättar,hehe..Vi måååste ses snaaaart!


Postat av: Sessan
URL: http://mikasha.blogg.se/ 2009-11-01 / 16:44:04

Ingen fara mitt lilla kakmonster! Haft en bra halloween babe? Jag älskar helger! Men imorgon så skall jag jobba!:)



PUSSELIPUSS


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-11-01 / 19:13:29

Nästa helg har jag ett spännande möte;)

Annars hade jag kommit!

Jaaa viiiiiin till vinkylet;)

Jaaa köket är på gång vi såg ut kakel idag, o imån blir det nog kaklat;)

Nu har jag börjat måla på en ny tavla, måste torka nu så jag kan måla vidare på den=)haha vaknade upp imorse med en idé,bäst att sätta den på duken då=)

Köpte lite gulliga saker idag med,allt för 119:- hallå de har halva priset sista dagen varje månad,butiken ligger farligt nära oss här ute på landet;)




Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-11-02 / 08:00:21

Söt-illrarna... klart det är skönt att sova länge på morgonen.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?