Anmält Goliat

till hela två utställningar i november, hans första och likaså mina första steg i "ringen" som handler - hjäääääääälp!! Hittills har ju husbandet axlat denna mantel och detta med bravur får jag säga, men nu är det alltså min tur!

  • Vad ska man tänka på därute för att inte bli nervös? Inte för vad hunden gör, mer för hur man själv uppfattas!
  • Vilket godis är bäst? Antar inga crunchy bits som tar tid att tugga i sig, hmmm leverpastej, falukorv i småbitar hmmm eller what?
  • Hur tränar vi hemma? Bord på golvet i vardagsrummet kanske, gå runt och fram och tillbaka där utan störning och med störning, kanske Fred och husband samtidigt ...
  • Vilket koppel, utställningskopplet som jag inte behärskar riktigt eller?
Har säkert fler frågetecken som dyker upp vartefter, men de här får räcka tills vidare!

See you soon you bloggers!
Postat av: Chris
URL: http://www.prinsens.se 2009-10-20 / 12:51:53

Andas - det kommer gå kanon! Och vi ska träna innan - vi behöver ju också träna :D


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-10-20 / 18:36:13

Själv ska jag nog gå en handlerkurs om jag ska börja ställa ut igen.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?