Dagen idag

måndagen den 19 oktober 2009, har bestått av:

  • jobb - fått hiskeligt mycket gjort idag "ger mig själv en klapp o en kyss, braaaa jobbat gumman"
  • trevligt samtal med gammal kär vän som hörde av sig efter låååång tid - nu ska det bli bättring från båda håll har vi bestämt, så det så
  • mysig em/kväll med "the kids" eller vad kallar man dem numera? ungdomar, bara något äldre än förut-barn/bonus? Nåja, de är hemma i alla fall, två veckor ihopa för oss nu alltså
  • fått brev hem om att "gamla" husvagnen är såld, dvs den med årets modell uthämtad i mars, såld nu i oktober och så papper på nya vagnen - najzalajz!
  • snart "Sveriges fulaste hem" med the gays eller guys, whatever, rätt lagom program att inte använda hjärnan till det däringa!
  • avverkat x antal trevliga mejl, nu på bara de 10 minuter jag varit inloggad - tur att fingrarna och tangenterna trivs så bra ihop!
Ha en super-skön kväll, vi ses säkert i morgon igen! Kram o hej, leverpastej!
Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-10-19 / 19:34:20

ahhh...vilken knasig vovve, miljöskadad kanske ;-)



Sveriges fulaste hem lät som sagt som nånting på lagom nivå en mulen måndagskväll, ha det bäst!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-10-19 / 20:56:44

hihi kul att man är saknad..=)Hm mådde som jag förtjänade igår efter att ha festat till 7 på morgonen;)Nu finns det pics uppe!Miss you!!


Postat av: [MICKESEGNA]
URL: http://mickesegna.blogg.se/ 2009-10-19 / 23:08:46

Hejsan, du verkar trevlig och snäll, fin blogg också :)!



Jag är med i sommarfreaks fototävling om att vinna ett uv-filter till min systemkamera och jag skulle verkligen behöva ett sånt. Har inte råd att köpa nämligen, kameran kosta en del. Skulle du kunna hjälpa mig genom att rösta på min bild. Bild nummer 1. Snälla :)?



Klicka här nedan för att rösta, tipsa gärna andra om det. Du har tills imorgon (tisdag) klockan 22.00 på dig. Du är verkligen bäst om du gör det.



http://sommarfreak.blogg.se/2009/october/finalisterna.html#comment



Kommentera gärna tillbaka, älskar att läsa vad folk svarar :)!



Kram på dig!


Postat av: Anonym
2009-10-20 / 00:30:03

Hur är det??



Kram Hilea



http://hileasoltun.blogg.se


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?