Efter jobbet

har vi hunnit med följande tills nu:

  • varit ute med vovsen
  • fått hem sonen/bonus
  • the gang åt middag ihop och jag
  • var i garaget - oj oj oj vad man hittar skojsiga saker i sina felmärkta lådor (skrattade gott kan jag lova)
  • svarat på lite e-post
  • nu sitter grabbarna och kollar engelsk fotboll, najs tycker de
  • och jag samt the BIG dög Fred är här nere och chillar, dvs han chillar och jag skriver inlägg här
  • just det, jag hann sortera in lite tidningar i sina rätta tidskriftshållare innan garage-fixet samt drog igång en disk samt en tvätt, dessa tömdes när jag kom från garaget
  • nu ska jag öppna en bok, läsa den medan navelluddet pillas och sen är det nanndags!
Känns som om kvällen rymde rätt mycket på kort tid idag faktiskt, härligt när det händer och orken ligger kvar även när man kommer hem från jobbet!

Hoppas er dag varit toppen, ses och hörs, om inte förr så i morgon! Kram!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?