Fick en idé

precis just nu, när jag läste Sofias blogg (den ena av tre that is) Dvärghundspossens dagbok. Hon hade ett inlägg om dagens outfit eller dagens begagnade outfit, till skillnad från dem som lägger upp nyinköpt eller bara vad de har på sig i piffigt "ställ" för dagen ... och då tänkte jag att jag ju kan ha Dagens men lägga till typ ...... tråkigaste, minst matchade, tant/tönt/mes, mest anfallne av garderob mm mm. Som kontrast till kontrasten liksom typ asså ... vi kan komplettera mera jag och Sof (och ni andra som vill vara med på ett hörn).

Eller så skiter vi i det och vet bara att jag ser ut som all above, förutom till galej i Stadshuset och det är ju bara en gång per år *wohahahahaha*, så övrig tid är Miss No-fit-at-all ;-)

Över och ut, så var detta inlägg (gudskelov) också slut!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?