Här hemma

har följande hänt sen vi kom hem från jobb;

  • rastat vovsen, tillsammans en gång och var för sig en gång (hittills, kvällen är ung)
  • surfat campingplatser i Danmark
  • samtidigt som maten puttrat på spisen
  • utfodrat de små liven, var och en i sina skålar och på sina egna platser
  • sett dem springa runt och leka som tokiga illrar ömsom hämtat andan för drick-stopp (OBS! samma skål funkade perfekt som depå-stopp innan fortsatt lek), ömsom lekt rally samt såklart gosat lite också
  • ätit god tortellini med sås av det gudomliga slaget (husbandets egna kreation, mmm han är sååå bra på det här och jag skyller självklart min övervikt på honom, inte på att jag äter 3 portioner i stället för 1 *fniss*)
  • och nu är det dags för programmet "Halv åtta hos mig" på TV4, där inspiration för kommande storverk i köket kan inhämtas
  • följt av svenska modellen av "Mammas pojkar" på samma kanal - måste nog ha skäms-kudde och hörlurar när det programmet kommer (värre än Bonde ... tror jag Susanne, lånar skäms-delen helt fräckt från dig oxå)
Nä, nu har jag inte tid med er raringar längre, kram och hej leverpastej, nu går virk-tanten sin väg :-D
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-10-15 / 19:32:31

hihi du sysselsätter dig allt;)

Ja verkligen på ngt vis så känns detta inte så farligt med tanke på¨att hon dog just av ålder,somnade stilla in utan att ha ont.

Tack för din rara omtanke vännen!

Tatueringen får läka sen kommer bild,tihi.Idag stramar huden o det gör ont!Bläää


Postat av: Niklas C
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com 2009-10-15 / 23:04:36

Hej.



Hoppas allt är bra med dig ikväll =)



Jag är en av 5 finalister som har chansen att bli veckans blogg hos Loottz. Det vore jättesnällt av dig om du vill gå in hos henne och rösta på mig =) Jag är nummer 4.



Här är länken till hennes inlägg där man kan rösta...



http://loottz.blogg.se/2009/october/rosta-pa-veckan-blogg-nu.html



Ha det bäst! Kramar om


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?