Husbandets skojsiga morgonkommentar

Vi ligger i sängen och mornar oss, ska strax gå upp men ligger och småpratar lite om dagen idag, hur vi sovit osv. Vi vänder oss mot varandra, på sidan och mitt täcke glider lite .... och min tatuering på bröstet kikar fram, min fjäril som jag har där.

Husbandet säger: "Man kan ju säga att ju äldre du blir, ju mer valuta får du för pengarna du lade ner på den tatueringen!" "Hur menar du då?" undrar jag. "Jo, ju äldre du blir, desto längre blir den ju, tatueringen." Sen skrattar vi gott båda två, ett härligt sätt att börja dagen på, ett skratt och också glädje över att ha hittat någon med samma sjuka humor som en själ!!

Min egna version av åldrandet och kroppsförändringar just där denna tatuering sitter har jag såklart tidigare delgivit husbandet, den lyder som följer;

Jag sade: "Man kan faktiskt säga att jag har två tatueringar och från skilda världar liksom." "Hmmmm, nu förstår jag inte, hur menar du då?" frågar maken "Jo, när jag har bh på, så är det en söt liten fjäril på en kvist som du ser och när jag tar av mig bh:n så blir det som en av de där förhistoriska med långa vingar, ja typ de i Jurassic park liksom."

Tjoflöjt ... nu har ni nåt att fundera på my dearest friends!
Postat av: Paparazzibecka
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/ 2009-10-08 / 13:12:21

Hejsan. Hopas att allt är fint med dig.

Jag är med och tävlar på Veckoreyns Blog awards 2009 och undrar om du skulle vilja hjälpa mig att vinna eller i alla fall komma till Top 20.

Det är bara att gå in på denna länken: http://www.tv4.se/1.1173520?i=214 och sedan röstar du på mig: Rebecka -paparazzibecka Gustafsson.

Om du hjälper mig upp mot toppen lovar jag att visa och dela med mig av resultatet och allt jag upplevt där på både min blogg, facebook och bilddagboken.se

Det är det väll värt?

Så kom igen och rösta.

Ha en fortsatt fin dag.

Kram ((:


Postat av: Anonym
URL: http://pepsiii.blogg.se/ 2009-10-08 / 15:56:21

Fin blogg! :) Kolla gärna in min.

Kram =)


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-10-08 / 16:10:13

Åh smart, två tatueringar i en! När jag gjorde mina tänkte jag faktiskt att jag ville ha dom på nåt ställe som inte saggar ner sej så mycket när man blir gammal kärring, haha. Så det blev på utsidan av över-armarna. Dom håller väl formen längre än pattarna iaf... S


Postat av: Sussa
URL: http://metrobloggen.se/bellanova 2009-10-08 / 18:22:46

Hahahaha!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-10-08 / 18:23:11

hahahaha du är ju bara för rolig! Fick dott mail, skall ta en närmare kik på det;)

Jo Koi fiskar o guldfiskar e de som kan vara ute året runt även på vintern,då dammen fryser till is,såklart får den inte bottenfrysa;) De går i ide när vattnet blir nollgradigt. Men eftersom vi har ett akvarium inne på 500 liter så får de komma in över vintern, vi är lite snälla där;)

Nu tyvärr är det några som dött för oss=( Men vi har så det räcker ändå..=(

Åh har världens finaste smycke påväg in i shopen!!

Idag postades dina tavlor!

Tjoflöjt världens bästa PussMia


Postat av: Jenkan, Leia o Xena
URL: http://www.jenkan.se 2009-10-09 / 19:41:06

Hahahaha! Ni är la roliga =0)

Härlig inställning!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?