Nostalgi-resa i garaget

har jag haft idag, tar en välbehövlig paus och meddelar mig till omvärlden!

Gisses så  mycket man sparar på och sparat genom åren och gisses hur sällan man egentligen öppnat vissa kartonger för att se vad som döljer sig bakom korta noteringar om kartongens innehåll. Hittat gamla leksaker, både mina och husbandets, gammalt smink i en låda (varför har jag sparat på det???? sjukt att ha kvar ju), mina barnkläder, dock-kläder, mina allra första glasögon (jag var typ några år gammal bara när jag hade dem) mm mm. Slänger hejdlöst nu, varför spara på sådant som ändå inte används eller ens ses, nä väck med grejerna bara!

Vår förra projektorduk = blir födelsedagspresent till brollan som fyller år på tisdag, han vill skaffa bio hemma och vi har ju en duk över - perfekt, då blev vi av med den.

Porslin, böcker, tavlor, leksaker = i lådor till bättre behövande och vissa saker till loppis, kanske en sån däringa car-trunk modell av loppis (fundilerar och packar på så länge).

Kläder som det inte är något fel på, men som är för små/stora/fel färg el annat = Frälsningsarmén får dem efter att jag gått igenom och ev tvättat en extra gång. Hellre att någon som verkligen behöver får dessa saker än att de ligger i en kartong i vårt garage.

Ännu har jag inte funnit mitt sök-objekt, men det är ju många kartonger kvar att gå igenom än så jag ska nog hitta det så småningom.

Hur har er dag varit, bra, bättre eller bäst hoppas jag!
Postat av: Sessan
URL: http://mikasha.blogg.se/ 2009-10-18 / 17:09:38

Spanks darlo!! <3 betyder verkligen mkt! <3 Jag har dessvärre rasat allrför mkt i vikt, former och ja nästintill allt, sedan ett halvår tillbaka då det tog slut med mannen som jag var förlovad med =/



Allt bra med min sockersöta Mia?


Postat av: Niklas C
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com 2009-10-19 / 09:59:27

Hej. Nu kan man anmäla sig till veckans blogg igen. Titta gärna in här och anmäl dig.



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/10/vill-du-bli-veckans-blogg-anmal-dig-har.html



Ha en bra dag!



Kram


Postat av: Lisa
URL: http://findmytwin.blogg.se/ 2009-10-19 / 10:06:07

Hejsan :) Tycker du det är roligt med look a likes bor de du slänga ett öga på min blogg! Nya look a like-par titt som tätt och du kan även skicka in bild på dig själv till min mail så ska jag hitta din alldeles egna look a like :) Välkomen!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?