Tidernas bästa Idol

läste jag om på MSN's nyhetssida. Så här löd texten;

Starlounge läsare fick i uppgift att rösta fram sin favorit ur samtliga "Idol"-säsonger. Flest röster fick Darin Zanyar, 22, som 2004  var med i den första omgången av tävlingen då han kom tvåa.

Andra gamla deltagare som fick bra placeringar var Agnes Carlsson, 21, som vann "Idol 2005" och Måns Zelmerlöw, 23, som kom femma samma år. (och så lite mer text)

Alltså, Darin kom etta i denna omröstning!!!!

och MITT SJÄLVKLARA VAL, Sebastian, kom ÅTTA!!!!!!!! hallå är alla tondöva eller????

Ja ja, det är väl som att den där Johan (med på listan faktiskt, otroligt tycker jag) kom så långt förra året *suckar djupt och tappar tron på mänskligheten*

Vad tycker ni i denna stora livs-fråga (eller huuuur!)? Hissa eller dissa läsarnas val? JAG DISSAR SJÄLVKLART!

Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-10-15 / 10:00:06

Jag gillade också Sebastian men även Agnes. Sen håller jag med dig.



Virka eller sticka är jag usel på haha, men kul att prova på FB man måste ju hänga med lite fast man är "tant" haha.


Postat av: madmolly
2009-10-15 / 14:28:19

Föe en gångs skull är vi inte överens, jag hissar nog Darin, han är otroligt duktig och har so far haft en grym karriär. Nu tittar inte jag på idol, med undantag för uttagningen...det enda som är roligt är att se alla dårar som gör bort sig...hahahah...men vem är sebastian...vad har han gjort för några låtar? Nåt man känner igen????


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?