YES YES YES

nu är det fredag och mys som gäller igen!! Älskar den trudilutten faktiskt, kan spelas varje dag och så har vi fredag hela veckan typ!

Idag har jag lyckas boka med mig kollegorna på Fakultetsklubben nästa fredag. Lätt som en plätt när jag suktade med menyn som består av marinerat reninnanlår med Karl-Johansvampragu, rosépepparsky, broccoli och potatismos. Det är viltvecka på klubben nästa vecka och denna rätt vann, kanske också för att vi har halvdag och kan gå direkt från klubben och hem efter god lunch och trevligt sällskap.

Ikväll är det fredagsöl med arbetskompisarna och sen mys med familjen som avslutning, najzalajz.

Vad står på era scheman i helgen? Massa skoj eller bara mys?
Postat av: Chris
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com 2009-10-23 / 12:32:22

WERE BACK!! ;)Check it out!



Ha en trevlig helg!

Vi MÅSTE SES snart!!



Bye..


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-10-23 / 21:38:58

här blir det fredagsmys med bakpotatis och skagenröra och något glas vin.



ha en mysig helg




Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?