Äntligen fredag

och snart helg igen, längtar tills jag kommer hem så det gör ont nästan! Vill bara gå i mysbrallor och skön tröja, goa o fluffiga strumpor (raggisar som mormor stickat), ta en kopp te, sätta sig i mysfåtöljen med en bok och vovsen (för de kommer garanterat när det är mysdags), mmmmm längtar!

Går tidigare idag också, ska klippa av mig barret hade jag tänkt (typ 10-15 centimeter blir det nog som ryker), så helgen börjar något tidigare för mig denna vecka. Känns bra det, har varit mycket här på jobbet hela veckan.

På lördag ska jag och husbandet på ett möte (plans you know) och bonus-sonen lämnas på sitt boende under några timmar, hämtas till kvällsmat och efterföljande filmkväll med familjen. Kanske hinner vi också en sväng förbi Kista-mässan och hälsa på våra husvagnsvänner där, we'll see!

Hoppas ni får en underbar helg med mycket mys, tända ljus, värme och omtanke från nära och kära, ja allt som gör livet värt att leva! Ha det gott sötosar därute!

Över och ut, så var fredags-inlägget slut!
Postat av: sara & santos
URL: http://saantos.blogg.se/ 2009-09-25 / 10:46:55

ÄNTLIGFEN FREDAG! underbart!

jaaa det är fruktansvärt ju, det gjorde så fruktansvärt ont! :/

Vad har ni för planer i helgen? :)


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2009-09-25 / 12:38:31

Ja det går så himla fort...fast det är ju tur att det bara är barnen och inte vi som blir äldre...höhö.


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-09-25 / 17:13:40

Åh blir en lugn helg med gott att äta o lite gott vin tror jag bestämt;)

Drömma mig bort till värmen igen!brr här e det minsann kyligt nu!

Hoppas på att få ses snart..!

Nu blir det paus såhär efter en hektiskt vecka på jobbet..


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-09-25 / 18:46:02

Härligt att läsa att det går bra med lille Goliat (så häftigt namn). Har Fred förstått at den lille ska stanna tror du?



Kul för er att träffa några av Goliats syskon, kan tänka mig att det blev mycket bus istället för "träning".



Ha en skön helg nu i mormors sockor.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?