FREDAGEN

med STORA bokstäver närmar sig och allt är lugnt - eller nooooot, det pirrar och spritter innuti av förväntan och glädje, tjohej och ÄNTLIGEN är vi där, snart, snart!

Tror ändå att man är coolare nu än första gången, man vet ju hur och vad man ska göra och är inte så stissig och vet att man inte behöver göra så mycket mer än att bara vara och ge positiva och lugna signaler, that's it liksom!

Får se om vi har tid med er i helgen eller inte, det märker ni nog ;-)

Över och ut, så var morgon-inlägget slut!
Postat av: Lisa
2009-09-17 / 09:39:42

Några bilder hoppas vi allt på! :D


Postat av: Madmolly
2009-09-17 / 14:10:15

Skulle jag vara er så skulle jag inte ens ta mig tid....jag skulle spendera all tid med nytillskottet.....men på måndag förväntar vi oss ett inlägg med massor med bilder ;)

Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?