Huvet fullt av fetvadd

är ju inte ovanligt för lilla jag, mitt normaltillstånd som bekant, men idag är det som att någon fått för sig att blöta fetvadden, snacka om mysko feeling!

Har dock kunnat jobba på bra här, behöver ju inte se vad jag skriver (har ju ögonen i fingrarna liksom) men det har varit lite besvärligt när jag ska hålla på med siffror, nåja, det har funkat så jag är ändå nöjd med dagens värv.  Snart blir jag hämtad av husbandet och the Vov-boys, lovely, kanske en bastu med whisky idag määää !!!! Yes, det och en Singelton eller kanske Lagavullin idag, väljer hemma sen!

Hoppas allt är bra med er och att inga bacillusker fastnat på er!

Över och ut, ja just det, slut!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-09-28 / 17:59:15

Lite whisky botar allt vad basilusker heter, men snart är du väl immun mot whisky,ehh eller hur menade jag där,haha..!

Ja jisses kanon billigt o ja som hellre läser inbundna böcker än pocker!

Nyinkommen från promeix i skogen med dogsen..härligt blåsigt ute.nooot!




Postat av: Mervi
URL: http://metrobloggen.se/hunden 2009-09-28 / 19:53:07

Blöt fetvadd...hmmm,???? dags att stanna upp och bara tänka på sig själv...njuta av vovsen och ta påtår med wiskyn...skål och kram Mervi


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-09-28 / 20:02:40

Blöt fetvadd i huvudet...? Öh, jag lyckas inte alls få några associationer till hur det skulle KÄNNAS...


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-09-28 / 22:40:48

Mia du ska inte jobba när du känner dig så där, var rädd om dig. Ingen kommer att tacka dig om du blir sämre.

Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?