Mmmm Älskar Svärpäron

för de är inte bara tok-mysiga att vara med, de har också fixat käk när vi kommer hem från jobbet, lovely!

Lite rosevin på altanen vid hemkomsten (mmm najz), snack och trevligt, paj i ugnen (skaljdur), salladen görs medans tjejsnack i köket (jag och kära svärmor), grabbarna grus i trädgården pratar trädklipp bl.a. och lajjar boll (Freddans påhitt, konstig kille). Nu har vi ätit och druckit gott (även kaffe och Singelton, THE WHISKY for every taste) och nu sitter gänget och tittar på London-bilderna, jag bloggar, hunden sussar, dvs allt är cool.

Vi ses väl i morgon, nu ska jag också kolla London-bilder!

Över och ut, så var kvällsinlägget för idag slut!
Postat av: Matilda
URL: http://showjumper.blogg.se/ 2009-09-10 / 22:11:15

Det låter som en mycket bra kväll!


Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-09-11 / 05:35:57

Tack det är skönt att vara hemma igen!

Vilken underbar kväll ni hade då:) det är rätt, man skall ta vara på stunderna...ha en bra fredag


Postat av: Dvärghundspossenn
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensserier 2009-09-11 / 09:32:28

Ja det var verkligen sjyssta svärisar du har.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?