This tuesday evening

har innefattat allt från svabba husvagnen till mys och så kallad "egen-tid" - dvs jag har varit själv hemma, ja själv med hunden så inte helt ensam och alltså egentligen inte egen-tid eller!?

Anyways, vi kom hem, svabbade alltså av husvagnen och vaxade med special-vax, umgicks med varandra och hunden, kollade vov leka med basketboll (ingen boll är för stor för Freddan) och sen vinkade vi av husbandet som åkte och tränade basket!! Senior-basket med mer skador än på någon annan nivå enligt husbandet själv, för numera är alla sena in i en situation och såklart också ur en situation, tänk er själva vilket hackande på armar och axlar på de stackarna. Nåja, jag har linimentet klart här hemma och lovar såklart att vårda min käre make ömt ;-)

Jag och Freddisen har kollat både Idol och Superstars, spelade in det senare så man kan koncentrera sig lite, nä det var för husbandets skull, ville absolut se det sen. Snacka om nostalgitripp, Stenmark (igen i S-stars), Salming (gammeldags hårding), Magda (super-idrottskvinna), ja och många fler att minnas stora bragdlopp ifrån. Abra är lite av favorit, vilken fighter och vilken ödmjuk kille han verkar vara!

Nä, nu ska jag och liten fyrbenting ut och kissa, jag kissar och han håller i såklart ;-), så vi får avrunda kvällen vid datorn här!

Över och ut, så var kvällsinlägget slut!
Postat av: sara
URL: http://sarath.blogg.se/ 2009-09-15 / 22:16:43

Jaaa, tänk om det vore så lätt att bara flytta :D


Postat av: Sussa
URL: http://www.metrobloggen.se/bellanova 2009-09-16 / 08:25:54

Missade superstars men spelade in det till maken, precis som du. Får väl se det vid ett senare tillfälle. Kommer ju ett nytt avsnitt i kväll igen. Satt med näsan i skolböckerna och blev avskärmad för omvärlden. Ha det gott:)


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-09-16 / 09:59:12

Vad mycket pyssel... Själv måste jag tvätta bilen, men bara skjuter upp det!


Postat av: karola
URL: http://alltidinredning.blogg.se/ 2009-09-16 / 10:26:29

heehe...så kul du är!

hoppas du får en fin onsdag :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?