Internationella hunddagen

söndagen den 25 april 2010

Kom till Kvarnbadet, Kyrkvägen i Vallentund klockan 11.00
och lämna picknicken när du själv känner dig redo

Friskvård och massage, hälsosamma produkter för såväl tvåbent som fyrbent samt ev ny kokbok med mattips för hundar - lite av vad dagen har att erbjuda dig och din hund.

Vi har alla olika typer av hundar, beteenden, bakgrund osv så därför är enda kravet du behöver tänka på när du kommer är att INTE låta din hund hälsa på någon annan hund. Även om det går bra så är det för flockens skull avstressande att inte några hundar går i gång i lek eller hälsningsritualer.

 

Packa ryggsäcken med gott fika och ta med dig hela din flock och vänner/grannar som är intresserade.

 

Det går bra att anmäla att du kommer ända fram till träffdatum,

sänd ett mail att du kommer

 

antingen till mig på [email protected] eller till Mervi på [email protected]

 

VARMT VÄLKOMMEN!

Postat av: Sussa
2010-04-20 / 12:19:38

Åhh varför är träffen sååå långt borta? Hade velat komma jag med:) Ha det gott, kram :D


Postat av: simone
URL: http://fattybom.se 2010-04-20 / 16:08:13

Så myysigt med hunddag :D


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-04-20 / 18:40:09

Vad roligt,stort lycka till nu på Söndag darling!!!

Hade du inte bott så långt upp i norr hade jag kommit på stört!


Postat av: Art By Tina
URL: http://trueborn.blogg.se/ 2010-04-20 / 19:47:42

Låter ju nästan som du är helt Grekland-besatt=) Men jag förstår dig, Grekland är underbart, god mat, vackra hus, fin natur, god öl - kan knappt bli bättre. fats jag har bara varit på Kreta två gånger så har inte så mycket annat grekiskt att jämföra med.


Postat av: Anna
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-04-20 / 21:54:55

Synd att jag bor så lång bort...Å inte har nån hund..Lät mysigt det där! :-)



Ja där verkade finnas massa fint..Kikade dock inte så noga..



Mmm grekiskt e gott! Men thai är nog ändå favoriten! :-)



Å va du e söt, fortsätt med det för jag vill verkligen komma iväg!!



kramar!




Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?