Planerar inför

första och kanske direkt den sista försäljningen ;-)

Nästa söndag är det Internationella Hunddagen,
många hundmänniskor hoppas vi att det kommer, med eller utan hund är egalt,
intresset för hund har vi ju alla gemensamt ändå.

Vi kommer att vara i Vallentuna, platsen har jag ännu inte helt 100 fått besked om så det återkommer jag om.

Du, dina vovs, dina vänner med eller utan vovs har kanske lust att komma?

Picknick-korg, ett glatt humör, flera som visar lite olika saker som passar såväl två- som fyrbent å förhoppningsvis en underbar dag tillsammans.

Häng på vet jag, ju fler desto roligare!

Postat av: sofie
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/ 2010-04-16 / 15:17:00

Justin Bieber tävling i bloggen JUST NU !

klicka på länken och läs mera om den.. http://sofieschilcher.blogg.se

Du hittar inlägget lite längre ner. Lycka till ! ♥


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?