Kommentera mera

hos er blogg-vänner skulle jag verkligen vilja kunna ...
men min dator har fått det berömda spelet och uppför sig urkasst helt enkelt.

Varje gång och oavsett hos vem jag försöker kommentera inlägg hos,
så får jag felmeddelande och blir helt sonika utkastad från den blogg jag besöker!!!!

Ordet jag vill använda för detta är BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ (och kanske nåt litet ord till).

Får helt enkelt felsöka datorn och återkomma till er vid annat tillfälle,
ha det super-gräjt så länge!
Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://dpossen.blogspot.com 2010-08-25 / 10:30:43

Ajdå. Surt sånt där.


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-08-25 / 11:05:52

Fan vad trist..bläää på det.!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?