Sett på "Fejjan"

och undrat lite över, men bara lite ;-)

This is the story;

Ett par som är gifta med varandra,
båda är på "Fejjan" (Facebook) men ...
de är inte vänner på FB ...
och de har inte länkat till varandra som ett par ....!!

Min fråga är VARFÖR INTE?
Orent mjöl i påse eller påsar?

Konstigt i mina och vännernas ögon (vi som känner paret i fråga ... )!
Postat av: Mulan
2010-08-14 / 23:56:06

Har faktiskt inte funderat på det alls tidigare, men när du säger det så - lite konstigt är det. Har genast kollat igenom mina gifta kompisars fejjor, och det är inte alltid det är länkat men däremot är status gift. Kan vara många olika orsaker, behöver inte vara orent mjöl i påsen....


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-08-15 / 20:15:52

hmmm skumt värre... det osar katt här iaf :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?