Äntligen fredag

säger jag med en stoooor suck, denna vecka har varit enormt hektisk jobbmässigt och super-duper-najz privat - tur det så att det ena överväger det andra!

Plans for the weekend;
  • ikväll middag med bästaste svärmor och bonus-svärfar, en middag vi gör för första gången enligt recepten jag la ut igår - spännande och chansartat (tur att det finns restauranger nära om det skiter sig totalt)
  • i morgon har vi gäster kvar tills de vill lämna oss, chansar på att vi äter brunch ihop innan de åker
  • lördags-mys i 190 blir det till kvällen - god mat och dryck, ev fler gäster (som inte vet än om de är i stan eller ej) och bara vara
  • söndags-utflykt med goa gänget tvåbenta såväl som fyrbenta, där Chris the Fixer har tråcklat fram så att vi kan ses allesammans. Bra kläder, varm mjölkchoklad, goa mackor och gotta till vovsen chansar jag på att vi har förberett till denna utflykt. Kameran får vi inte glömma denna dag!
Vad är dina planer för helgen?
Postat av: simone
URL: http://fattybom.blogg.se/ 2010-02-19 / 10:40:12

sv: Tack så mycket! :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?