Beautiful blogger award

Fick denna fina award av JOHANNA



Med utmärkelsen följer vissa regler och reglerna är:


- Thank the person who nominated you for this award.

- Copy the award and place it on your blog.

- Link to the person who nominated you for this award.

- Tell us seven interesting things about yourself.

- Nominate seven bloggers.

- Post links to the seven bloggers you nominated


1. Jag har tre tatueringar och en till på gång

2. Vill åka till Yellowstone och se naturen där, alla djuren och framför allt vargarna!

 

3. Som yngre var jag extremt morgontrött och suuuur, en dag fick liksom inte börja före 9! Numera klarar jag att hantera tidiga mornar, men det kan vara åldern (kommer ju inte ihåg varför jag skulle vara sur eller trött liksom)!

 

4. Har rätt stor spindelfobi, även små spindlar går bort för mig

 

5. Tål inte svenska mygg, får böldpest vid bett, däremot inga problem med Grekiska mygg - alltså jag flyttar dit!

 

6. Drömmer om att köpa tomt i Grekland, en dag tar vi vagnen och drar dit tror jag!

 

7. Kan inte åka på tjej-skridskor öht, hockey-rör är modellen för mig!

 

Ger denna vidare till:


Linda, Susanne, Malin, Mervi, Sussa, Sofia & Thessan
Postat av: madmolly
2010-02-03 / 13:58:30

Jag kan bara säga att vi har mer gemensamt än jag trodde, inte för att jag är särskilt förvånad dock ;)

1, har visserligen inga Tatoos än, men skulle vilja åka till LA och bli tattuerad av Kat von D, hennes specialitet är ju ansikten och jag skulle vilja ha mina troll förevigade.

2, Yellowstone, vargar...behöver jag säga mer ;)

3,kommer ihåg hur det var, sur, grinig och ville inte gå upp...hahah

4, Gilar inte benen på spindlar, bläääääää.....det låter när dom går....ryyyyyyyyyyys

5, Har vid flera tillfällen fått åka och få kortison för att hela min kropp har svullnat upp och jag fått svårt att andas...detta efter en handfull bett...suck

6, Ja, kanske inte tomt...men hus dock...fast å andra sidan så står ju huset på en tomt så jag antar att jag vill ha en sån med :)

7, Hihihi...enda tjejen i ettan som inte hade tjej skrillor....killarna tykte jag var konstig och tjejerna retades.....Men jag var oxå en av de bästa på att åka, bättre än många killar med så tjii fick de...hahah



Kram på dig i snöyran allrabästastevännen



Pöss :)


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://dpossen.blogspot.com 2010-02-03 / 15:30:18

Tackar! :-D


Postat av: Sussa
URL: http://www.sussalarsson.blogspot.com 2010-02-06 / 14:48:53

Tack!! vet dock inte vem jag ska skicka vidare till. Den bloggen jag följer mest är ju.....DIN!! Kram :D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?