Carol oh Carol

thank's for your comment, this time in Swedish - Leslie say it must be a heritage from Grandma Doris Baker!

By the way, we said hallo to Inga and then went down the BIG Memory Lane, hers and Leslies memories together with your letters, lovely y have found each other after all these years!

Now we only have to meet in real life as well, I really look forward to the moment!

Och tack för att du verkligen SLOG HUVUDET PÅ SPIKEN med din kommentar ;-) och förstod precis!

Hugs and so on!
Postat av: Carol
2010-02-21 / 21:29:13

Jag ser fram emot att träffa min svenska familj också. Du slog huvudet på spiken också! Love Carol xx




Postat av: Carol
2010-02-21 / 21:34:32

Hej Mia, tack för brevet - Jag ser fram emot att träffa min svenska familj också.

Love, Carol xx


Postat av: av
URL: http://avos.blogg.se/ 2010-02-22 / 11:50:39

hehe yeah;D



skicka gärna in face bilder till [email protected]


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?