Pimp the caravan day 2

Lite bilder från "start-pimpet", blir som före- och efterbilder liksom - when finished pimping, start caravan-life ;-)



Allra första bilden är från vårt vardagsrum där allt som ska ut i vagnen just nu härbärgeras. Sista bilden kunde inte husbandet låta bli, därav att toppen på huvet hans är med (sötot).
---
Extra bonus från den värld vi lever i, märklig men i nuet (hahahahaha);
Ni vet filmen Ogifta par, om inte så får ni en rad ur den filmen - sambon till Peter Dalles karaktär frågar honom hur man ska vara då som kvinna i ett förhållande, varpå Peter (David) svarar "Vad sägs om Kåt, Glad och Tacksam" (vår beteckning KGT). Innan han vet vad som hänt står han utanför lägenhetsdörren utan kläder och vill komma in i parets lägenhet.

Nu till vår humor - i morse säger helt plötsligt husbandet att jag är KGH ???? säger jag och han utbrister skrattandes Kåt, Glad och Husvagn .... say noooo moooore!
Postat av: Johanna
URL: http://misseverything.blogg.se/ 2010-02-04 / 10:26:53

Haha kort inlägg ;)



ja min mor är bara för söt. hon är bäst..ett liv utan henne kan jag inte vara utan!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?