Skatteverket - HURRA

Inte varje dag man har dessa båda ord tillsammans, möjligt vid skatteåterbäringen, men annars är de orden nog inte så kompatibla.

Just idag hör de ihop dock, på min lista att bocka av kan jag således bocka av just dessa som ju står på samma rad ..... perfekt helt enkelt.

Ha en härlig dag, vi ses snart igen!

FRED THE VOV greets you by the way!
Postat av: Johanna
URL: http://misseverything.blogg.se/ 2010-02-18 / 12:28:45

oh jag är nervös för den där lappen, men jag tror jag får tillbaka, jobba inte hela året så de drog säkert för mkt skatt från mig, perfekt, kan man dra iväg på en liten semsterresa! paris tex :)



haha ja visst var mina sanningar om män bra :P


Postat av: Sussa
2010-02-18 / 14:14:30

Åh vad bra!! Lycka till dig :D Kram


Postat av: FOTOGRABBEN.SE
URL: http://FOTOGRABBEN.SE 2010-02-18 / 14:42:41

sv; japp de var balla ;)

Varsågod & tack så mkt =)



Vad gör du nu då? :D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?