Trött efter loppet

dvs OS-grabbarnas lopp där de blev ETTA och TREA - sjukt spännande men på ett annat sätt eftersom jag redan visste hur det gått. Så kul att filtrera ut alla kommentarer runtikring och också att få höra andras kommentatorers brölande, typ Norges - hur kul som helst.

Nu är det dock de insöades bastu-äventyr som väntar, dvs vi går och bastar och tar en tyst minut .... puss så länge!

Postat av: Johanna
URL: http://misseverything.blogg.se/ 2010-02-21 / 14:05:18

Kul du vill vara med :) Basta lugnt. Jag skall inta rygg läge, gråta lite och se en kärleksfilm och tycka ännu mer synd om mig själv... =)


Postat av: Marina
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/ 2010-02-22 / 13:56:18

Härligt med bastu i den här kölden! :D

Ha en bra dag.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?